De Klachtenbond

Home


Lid worden


Sponsoring


Betalingen


Contact

Klachten

Klachten aanmelden


Klachten verwijderen


Klachten lijst


Waarschuwingen


De zwarte lijst

Voor bedrijven

Aanmelden


Klacht verwijderen


Voorkom publicatie


Voorwaarden bedrijven

Diversen

 


Voorwaarden


Over ons


Wat wij doen


Privacy


Disclaimer

     
 

Klachten voorkomen lukt niet altijd.

 

Klachten oplossen wel. Als er een wil is.

     

Klachten; Tono Provea
Datum: 24 Maart 2012
Klachtnummer: 11.VI.DI.24.3.12
De Klacht: Tono Provea

Ik heb een pakje teruggestuurd.In jan/12 Nu krijg ik steeds nota `s en aan maningen van hun . Heb gemaild en het zou goed zijn werd mij verteld.

Het bedrag is verdubbeld inmiddels naar 15.50 euro.Het was 7.80.

Zij dreigen met een deurwaarder.

Wat_gedaan:

Ik heb gemaild en ik heb antwoord gekregen dat het in orde was .Ik zou geen nota`s meer krijgen.

Mail niet bewaard.Nu stuur ik de nota terug met opmerkingen. en ik heb weer gemaild. wacht op antwoord.

van der wal
 


Tono Provea heeft deze klacht nog niet afgehandeld. Vaak zijn er voldoende alternatieven en bedrijven die goede service en kwaliteit vanzelfsprekend vinden. Wilt u gratis advies over een bedrijf, dienst of product. Stuur ons even een mailtje.

Heeft u een klacht over dit bedrijf, meld deze dan via het klachtenformulier op de website. Ga naar klachten aanmelden in de linker colom of klik HIER

Bel me niet register Wet koop op afstand Alles over garantie

Lees meer Lees meer Lees meer
 

TIPS.

www.kampeerbond.nl


www.profimarkt.nl


www.consumententips.nl


www.moozy.nl

 

Dure 0900 nummers.

Bel geen dure 0900 nummers klik hier voor de alternatieven.

De afspraken.

De Klachtenbond maakt al jaren goede afspraken met bedrijven.

 

Goede afspraken dragen eraan bij dat terechte klachten snel en adequaat worden afgehandeld.

Home Sponsoring Over De Klachtenbond Contact
Waarschuwingen Voor bedrijven Disclamer  
Klachtenlijst   Privacy Klacht aanmelden
Zwarte lijst Facebook 0900 nummers Lid worden